FAQ vlasnik vozila


FAQ: Često postavljena pitanja i odgovori

(copy 1)

Mi u društvu CarGarantie smo sebi postavili cilj ponuditi Vam optimalnu i zaokruženu uslugu u vezi s Vašim jamstvom. Na ovom mjestu prikupili smo često postavljena pitanja i odgovore. Ako Vaše pitanje nije među njima, molimo Vas da se obratite našem Servisnom centru:

Tel.: +385 (1) 788 8900
E-mail: info@cargarantie.hr
Fax: +385 (1) 788 8909

Ako se nalazite u tuzemstvu, obratite se svome trgovcu. On će otkloniti štetu i račun ispostaviti izravno društvu CarGarantie. Na taj Vam način pružamo ugodnu i jednostavnu podršku. Ako se Vaš trgovac nalazi predaleko od mjesta nastanka štete, slučaj pokriven jamstvom prijavite 24-satnoj telefonskoj službi društva CarGarantie. Popravak se tada može obaviti diljem Europe, u bilo kojoj ugovornoj servisnoj radionici marke Vašeg vozila.

Molimo da se u vezi s time javite trgovcu od kojeg ste kupili svoje vozilo. On te isprave može još jednom za Vas ispisati te Vam ih ponovno uručiti.

Vaš trgovac rado će Vas informirati o mogućnostima produljenja jamstva i cijenama.

Ne, jamstvo prestaje vrijediti automatski, istekom ugovorenog roka trajanja.

Molimo da nam sve bitne podatke šaljete e-mailom, faksom ili poštom.
E-mail: info@cargarantie.hr
Fax: +385 (1) 788 8909
Poštanska adresa: Lemböckgasse 49, Haus 2, Stiege E, A-1230 Wien

Da, to je moguće. No time dovodite u rizik da eventualno izgubite prava iz jamstva jer u dvojbenom slučaju morate dokazati da neodržavanje, odnosno nepravilno održavanje, nije prouzročilo nastalu štetu. 

Da, jamstvo vrijedi u diljem Europe.

Vaša veza za CarGarantie
ServiceCenter

Rado ćemo Vam pomoći oko bilo kakvih pitanja

Tel.: +385 (1) 788 8900
Fax: +385 (1) 788 8909


E-mail: info@cargarantie.hr