Vezivanje kupaca


Sustav vezivanja kupaca: Programi za dugoročno vezivanje kupaca

(copy 1)

Najjednostavniji, a ipak najučinkovitiji instrument za vezivanje kupaca je jamstvo. Tu priliku CarGarantie koristi primjenom svojih učinkovitih programa za kontakt s kupcima, i to u pogledu jamstva za nova vozila koje vrijedi po isteku tvorničkog jamstva i jamstva za rabljena vozila ili produljenja jamstva.

Program za kontakt kupaca

  • Opsežan mailing program
  • Osobna kartica kupca
  • Individalizirani dizajn trgovca
  • Redovito slanje dopisa kupcima u ime autokuće
  • Mjesečno izvješće o kupcima kojima su poslani dopisi

Program produljenja jamstva 

  • Slanja dopisa kupcu vezanog uz produljenje jamstva
  • Davanje ponuda kupcima za produljenje jamstva
  • Prethodna provjera podataka radi utvrđivanja mogućnosti produljenja jamstva
  • Odabir između slanja individualiziranog dopisa trgovca ili neutralnog dopisa CG

Vaše prednosti:

  • čvršće vezivanje kupca
  • Veća identifikacija kupaca s Vašom autokućom
  • Jačanje ugleda u pogledu kvalitete usluge
  • Postprodajni poslovi na području servisa i održavanja, kao i dodatne opreme
  • Različitost u odnosu na konkurenciju i privatno tržište
  • Cjelokupna realizacija CarGarantie: koncept, oblikovanje, izrada i mjesečno slanje
  • Bez utroška vremena: ušteda na vremenu u korist vlastite osnovne djelatnosti
  • Mjesečno izvještavanje: na ovaj se način omogućava jednostavna naknadna podrška putem telefona

Kontakt i usluge

Kontakt i usluge